SAKIT JANTUNG


Semalam aku dikejutkan berita yang kurang enak..erm abg ipar aku jatuh pengsan masa main badminton di kuala kubu baru.di sebabkan mereka kurang perlengkapan maka mereka transfer abg ipar aku ke CCU selayang...kata kakak aku kritikal

Aku sedikit terkesan dengan berita ni sebab abg ipar aku banyak jaga aku masa aku kecik sampai  besar setelah kematian ayah aku dan ibu aku.

Esoknya aku pergi melawat dia,kemudian kakak aku dari kedah sampai lebih kurang jam 5 ptg,waktu melawat juga ketat.jadi kami akur.kritikal yang dimaksudkan ialah jantung abg ipar aku lemah dan perlukan bantuan ubat untuk menaikkan tekanan darah abg ipar aku tu..tekanan darahnya agak rendah.

Setelah 3 hari berada di wad abg ipar aku minta balik ke rumah..katanya jantung nya dah sehat sikit padahal tidak.. tipu doktor sebab dah lama duduk di wad dan risau.

Walau apapun aku doakan abg ipar aku sembuh dan terima kaseh kepada rakan rakan  yg melawat dia,sanak saudara aku yang melawat dia.
Thanks a lot 😊

 ALFATIHAH..

Ulasan

Jajas berkata…
semoga cepat semboh...

Catatan popular daripada blog ini

SELAMAT HARI JURURAWAT 2022

GEMPA BUMI DI PADANG